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패션제품에 대한 국가이미지의 동태적 효과 모델 : The Dynamic Effect Model of Country Image on Consumer Evaluation of Fashion Product
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- Authors
- Advisor
- 이유리
- Major
- 의류학과
- Issue Date
- 2011-02
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 일반적 국가이미지 ; 제품 국가이미지 ; 제품 태도 ; 문화적 근접성 ; 국가이미지의 정태적 효과 ; 국가이미지의 동태적 효과 ; Country image ; Country-product image ; Product attitude ; Cultural proximity ; Static effect of country image ; Dynamic effect of country image
- Description
- 학위논문 (박사)-- 서울대학교 대학원 : 의류학과, 2011.2. 이유리.
- Language
- kor
- URI
- https://hdl.handle.net/10371/158833
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000028893
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