SHERP

학생의 질문을 강화한 소집단 과학 수업의 효과 : 중학교 1학년 `물질의 세가지 상태`, `분자의 운동`단원을 중심으로

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Authors
이숙경
Advisor
우규환
Issue Date
2003
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
학생 질문Students` question소집단Small group상호 작용Interaction
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2003.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000060094

http://hdl.handle.net/10371/28258
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Science Education (과학교육과)Chemistry (화학전공)Theses (Master's Degree_화학전공)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse