SHERP

입력 강화 유형과 학습자의 규칙 인식이 한국 고등학생의 영어 문법 학습에 미치는 영향

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Authors
김은영
Advisor
김진완
Issue Date
2001
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
명시적 규칙 제시시각적 단서 제시규칙 인식입력 강화input enhancementexplicit rule presentationvisual input enhancementrule awareness
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :외국어교육과 영어전공,2001.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000065347

http://hdl.handle.net/10371/31522
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Foreign Language Education (외국어교육과)English Language (영어전공)Theses (Master's Degree_영어전공)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse