Browse
S-Space
College of Education (사범대학)
Program in Special Education (협동과정-특수교육전공)
Theses (Master's Degree_협동과정-특수교육전공)
학령초기 글쓰기 능력과 유창성과의 관계 : Relationship between written expression and writing fluency among primary grade students
- Authors
- Advisor
- 김동일
- Issue Date
- 2007
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 글쓰기 유창성 ; writing fluency ; 글쓰기 능력 ; written expression ; 학령 초기 ; primary grade ; 쓰기 발달 ; writing development ; 쓰기 수행 평가 ; writing performance assessment ; 정량적 평가 ; quantitative assessment ; 정성적 평가 ; qualitative assessment
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :협동과정 특수교육전공,2007.
- Language
- Korean
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.