SHERP

지리적 정보의 제시 순서에 따른 학습자 흥미도 및 학습 효과의 차이에 관한 연구 : 중학교 지역지리 단원을 중심으로

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Authors
이영경
Advisor
유재명
Issue Date
2006
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
제시 순서Sequence of presentation인과관계causal relationship지역지리 교육regional geography education학습자 흥미도learners` interest
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :사회교육과 지리전공,2006.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000048119

http://hdl.handle.net/10371/42066
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Social Studies Education (사회교육과)Geography (지리전공)Theses (Master's Degree_지리전공)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse