Browse

Demand forecasting for new product usinge ex-ante simulations and market segmentation
사전적 시뮬레이션과 군집분석을 이용한 신제품의 소비자 수요 분석

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor이종수-
dc.contributor.author최재영-
dc.date.accessioned2010-01-22T08:01:14Z-
dc.date.available2010-01-22T08:01:14Z-
dc.date.copyright2009.-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000036108eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10371/42874-
dc.descriptionThesis(doctors) --서울대학교 대학원 :협동과정 기술경영·경제·정책전공,2009.2.en
dc.format.extentviii, 130 leaves.en
dc.language.isoenen
dc.publisher서울대학교 대학원en
dc.subject계층적 베이지안 로짓 모형en
dc.subjectHierarchical Bayesian logiten
dc.subject시장 점유율 시뮬레이션en
dc.subjectMarket share simulationen
dc.subject시장 세분화 전략en
dc.subjectMarket segmentationen
dc.titleDemand forecasting for new product usinge ex-ante simulations and market segmentationen
dc.title.alternative사전적 시뮬레이션과 군집분석을 이용한 신제품의 소비자 수요 분석en
dc.typeThesis-
dc.contributor.department협동과정 기술경영·경제·정책전공-
dc.description.degreeDoctoren
Appears in Collections:
College of Engineering/Engineering Practice School (공과대학/대학원)Program in Technology, Management, Economics and Policy (협동과정-기술·경영·경제·정책전공)Theses (Ph.D. / Sc.D._협동과정-기술·경영·경제·정책전공)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse