Publications
Detailed Information
화석전시관에서 또래 관람객들의 질문카드 활용에 따른 소통의 특징 비교 : 다중모드 분석을 기반으로 : (A) comparison study of peer visitors communication using question cards in a fossil gallery : based on multimodal analysis
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 김찬종
- Issue Date
- 2009
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 비형식 과학 학습 ; informal science learning ; 화석 전시관 ; fossil gallery ; 관람객 연구 ; study ; 질문카드 ; question card ; 소통 ; communication ; 다중모드 분석 ; multimodal analysis
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :과학교육과(지구과학교육전공),2009.8.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000038984
https://hdl.handle.net/10371/43059
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.