Browse

고객만족의 결정변수로서 준거집단의 영향에 관한 연구 : 부정적 제품평가의 영향을 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor이유재-
dc.contributor.author라선아-
dc.date.accessioned2010-02-04T01:26:10Z-
dc.date.available2010-02-04T01:26:10Z-
dc.date.copyright1996.-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000082325kog
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10371/49258-
dc.description학위논문(석사)--서울大學校 大學院 :經營學科 經營學專攻,1996.ko
dc.format.extentix, 134 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울大學校 大學院ko
dc.title고객만족의 결정변수로서 준거집단의 영향에 관한 연구 : 부정적 제품평가의 영향을 중심으로ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department經營學科 經營學專攻-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
College of Business Administration/Business School (경영대학/대학원)Dept. of Business Administration (경영학과)Theses (Master's Degree_경영학과)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse