Publications
Detailed Information
The effects of temperament types, feedback types and writing modes on Korean high school students` task-based writing in English 성격 유형, 평가 유형, 작문 작성 방식이 한국 고등학생들의 과업 중심 영작문에 미치는 영향
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 황적륜
- Issue Date
- 1998
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 성격 유형 ; temperament type ; 평가 유형 ; feedback type ; 작문 작성 방식 ; writing mode ; 과업 중심 영작문 ; task-based writing
- Description
- Thesis (doctoral)--서울대학교 대학원 :외국어교육학과 영어전공,1998.
- Language
- English
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000076391
https://hdl.handle.net/10371/50441
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.