Publications

Detailed Information

스포츠 로얄티와 관람스포츠 상품에 대한 품질인식이 관객만족에 미치는 상호작용효과에 관한 연구

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor강준호-
dc.contributor.author김유겸-
dc.date.accessioned2010-03-10T06:11:33Z-
dc.date.available2010-03-10T06:11:33Z-
dc.date.copyright2004.-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000055507kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/59880-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :체육교육과,2004.ko
dc.format.extentvii, 56 장ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject관람스포츠 상품ko
dc.subjectPectator sport product qualityko
dc.subject경기서비스 품질ko
dc.subjectSpectator satisfactionko
dc.subject부가서비스 품질ko
dc.subjectSport loyaltyko
dc.subject관객만족ko
dc.subject스포츠 로얄티ko
dc.title스포츠 로얄티와 관람스포츠 상품에 대한 품질인식이 관객만족에 미치는 상호작용효과에 관한 연구ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department체육교육과-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share