Publications

Detailed Information

소비자의 성격유형에 따른 스포츠 스폰서십 효과 분석 : 기업이미지를 중심으로

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors

이종은

Advisor
강준호
Issue Date
2003
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
스포츠 스폰서십Sport sponsorship기업이미지Corporation Image감정형 정도Responsiveness자기주장의 표현 정도Assertiveness
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :체육교육과,2003.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000058303

https://hdl.handle.net/10371/59914
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share