Browse

스포츠 스폰서십을 통한 기업의 로열티(loyalty) 변화에 대한 연구 : 스포츠에 대한 관여도를 중심으로

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors
장재원
Advisor
강준호
Issue Date
2003
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
스포츠 이벤트Sport Event스포츠 관여도Sport Involvement스폰서십Sponsorship로열티Loyalty
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :체육교육과,2003.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000057122

http://hdl.handle.net/10371/59930
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Physical Education (체육교육과)Theses (Master's Degree_체육교육과)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse