Publications
Detailed Information
글로벌 패션브랜드의 현지화 전략 : 한국적 이미지를 활용한 패션제품 사례를 중심으로
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 이유리
- Issue Date
- 2010
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 한국적 이미지 ; Korean images ; 현지화 전략 ; localization strategies ; 브랜드 인지도 ; brand recognition ; 지각된 브랜드 글로벌성 ; perceived globalization of brand ; 국가자부심 ; national pride ; 브랜드 태도 ; brand behavior ; purchase intention. ; 구매의도
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :의류학과,2010.2.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000033178
https://hdl.handle.net/10371/65042
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.