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오픈마켓 사이트 웹 설계요인에 따른 신뢰와 구매관계에 대한 한·중 비교연구 : Comparative study on web design factors of Korean and Chinese open market sites according to customers trust and purchase intention
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이유리 | - |
dc.contributor.author | 최연 | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-09T17:38:27Z | - |
dc.date.available | 2019-07-09T17:38:27Z | - |
dc.date.issued | 2011-08 | - |
dc.identifier.other | 000000031575 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/158279 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000031575 | ko_KR |
dc.description | 학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 의류학과, 2011.8. 이유리. | - |
dc.format.extent | vi, 92 p. | - |
dc.language.iso | kor | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | - |
dc.subject | 온라인쇼핑몰 | - |
dc.subject | 웹 설계요인 | - |
dc.subject | 사이트 신뢰 | - |
dc.subject | 신뢰의 다차원성 | - |
dc.subject | 구매의도 | - |
dc.subject | Online shopping mall | - |
dc.subject | Web design factor | - |
dc.subject | Site trust | - |
dc.subject | Multi-dimensional trust | - |
dc.subject | Purchase intention | - |
dc.title | 오픈마켓 사이트 웹 설계요인에 따른 신뢰와 구매관계에 대한 한·중 비교연구 | - |
dc.title.alternative | Comparative study on web design factors of Korean and Chinese open market sites according to customers trust and purchase intention | - |
dc.type | Thesis | - |
dc.type | Dissertation | - |
dc.description.degree | Master | - |
dc.contributor.affiliation | 의류학과 | - |
dc.date.awarded | 2011-08 | - |
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