Browse
학교개혁의 동인과 의미에 관한 질적 사례 연구 : The Case Study on the Trigger and Meanings of School Change
- Authors
- Advisor
- 신정철
- Major
- 교육학과
- Issue Date
- 2011-02
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 학교개혁 ; 개혁의 동인 ; 개혁의 의미 ; 질적 사례 연구 ; school change ; the trigger for change ; the meaning of change ; qualitative case study
- Description
- 학위논문 (박사)-- 서울대학교 대학원 : 교육학과, 2011.2. 신정철.
- Language
- kor
- URI
- https://hdl.handle.net/10371/158422
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000029158
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
- College of Education (사범대학)Dept. of Education (교육학과)Theses (Ph.D. / Sc.D._교육학과)
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.