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College of Human Ecology (생활과학대학)
Dept. of Textiles, Merchandising and Fashion Design (의류학과)
Theses (Master's Degree_의류학과)
의류 상표에 대한 소비자의 연상 특성이 구매 관행에 미치는 영향 : 중저가 캐주얼 의류 상표를 대상으로
- Authors
- 이동미
- Advisor
- 이은영
- Issue Date
- 2003
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 상표 이미지 ; Brand image ; 상표 연상 특성 ; Characteristics of brand association ; 소비자의 상표 관여 ; Brand involvement ; 구매 관행 ; Purchasing behavior ; 상표 보유 여부 ; Brand ownership and purchasing intention ; 구매의도
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :의류학과,2003.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000057878
https://hdl.handle.net/10371/22205
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