Publications
Detailed Information
역사문화의 브랜드전략을 위한 타임 아이덴티티 개발연구 : 백제시대의 브랜드 아이덴티티를 중심으로 : (A)study of developing time identity for a historic culture brand focus on developing Baekje time identity
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 백명진 | - |
dc.contributor.author | 이은실 | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-29T02:45:22Z | - |
dc.date.available | 2009-12-29T02:45:22Z | - |
dc.date.copyright | 2009. | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000036165 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/22982 | - |
dc.description | 학위논문(박사) --서울대학교 대학원 :디자인학부(시각디자인 전공),2009.2. | ko |
dc.format.extent | xi, 175 p. | ko |
dc.language.iso | ko | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 타임아이덴티티 | ko |
dc.subject | time identity | ko |
dc.subject | 역사문화 브랜드 | ko |
dc.subject | historic culture brand | ko |
dc.subject | 아이덴티티 디자인 | ko |
dc.subject | identity design | ko |
dc.subject | 공익적 디자인 | ko |
dc.subject | public design | ko |
dc.subject | 신문화개발주의 | ko |
dc.subject | new cultural developmentalism | ko |
dc.subject | 백제 문화 | ko |
dc.subject | Baekje culture | ko |
dc.subject | 백제 브랜드 | ko |
dc.subject | Baekje brand | ko |
dc.title | 역사문화의 브랜드전략을 위한 타임 아이덴티티 개발연구 : 백제시대의 브랜드 아이덴티티를 중심으로 | ko |
dc.title.alternative | (A)study of developing time identity for a historic culture brand focus on developing Baekje time identity | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 디자인학부(시각디자인 전공) | - |
dc.description.degree | Doctor | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.