Browse
S-Space
College of Fine Arts (미술대학)
Dept. of Crafts and Design (디자인학부)
Theses (Master's Degree_디자인학부)
유희적 감성개념을 활용한 화장품 브랜드 아이덴티티에 관한 연구
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 양승춘 | - |
dc.contributor.author | 김연수 | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-31 | - |
dc.date.available | 2009-12-31 | - |
dc.date.copyright | 2006. | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000048020 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/23798 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :디자인학부 시각디자인전공,2006. | ko |
dc.format.extent | 90 장 | ko |
dc.language.iso | ko | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 감성 디자인 | ko |
dc.subject | Kidult | ko |
dc.subject | 감성 마케팅 | ko |
dc.subject | Brand Identity | ko |
dc.subject | 브랜드 아이덴티티 | ko |
dc.subject | Cosmetic Brand | ko |
dc.subject | 유희성 | ko |
dc.subject | Fun Sensibility | ko |
dc.subject | 키덜트 | ko |
dc.subject | 화장품 | ko |
dc.title | 유희적 감성개념을 활용한 화장품 브랜드 아이덴티티에 관한 연구 | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 디자인학부 시각디자인전공 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- College of Fine Arts (미술대학)Dept. of Crafts and Design (디자인학부)Theses (Master's Degree_디자인학부)
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.