Publications
Detailed Information
칼슘채널차단제 시장에서 촉진이 제약회사의 성과에 미치는 영향
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 권순만 | - |
dc.contributor.author | 김하윤 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-06T01:41:27Z | - |
dc.date.available | 2010-01-06T01:41:27Z | - |
dc.date.copyright | 2004. | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000053799 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/25761 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 보건대학원 :보건학과 보건정책관리학전공,2004. | ko |
dc.format.extent | v, 55 장 | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 보건대학원 | ko |
dc.subject | 칼슘채널차단제 | ko |
dc.subject | Ca-channel blocker | ko |
dc.subject | 제약회사의 성과 | ko |
dc.subject | Performance of pharmaceutical company | ko |
dc.subject | 촉진 | ko |
dc.subject | Promotion | ko |
dc.subject | 광고 | ko |
dc.subject | Advertisement | ko |
dc.subject | 인적판매 | ko |
dc.subject | Personal selling | ko |
dc.subject | 직접마케팅 | ko |
dc.subject | Direct marketing | ko |
dc.subject | 판매촉진 | ko |
dc.subject | Sales promotion | ko |
dc.subject | 홍보 | ko |
dc.subject | Public relation | ko |
dc.title | 칼슘채널차단제 시장에서 촉진이 제약회사의 성과에 미치는 영향 | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 보건학과 보건정책관리학전공 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.