Publications

Detailed Information

중학교 과학에서 소집단 구성을 달리한 협동 학습의 학습자의 수준에 따른 효과

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor김희백-
dc.contributor.author이주연-
dc.date.accessioned2010-01-07T02:38:29Z-
dc.date.available2010-01-07T02:38:29Z-
dc.date.copyright2003.-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000057012kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/27915-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 생물전공,2003.ko
dc.format.extentix, 146 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject협동 학습ko
dc.subjectCooperative learningko
dc.subject소집단ko
dc.subjectSmall groupko
dc.subject과학 학업 성취도ko
dc.subjectScientific knowledgeachievementko
dc.subject과학 수업에 대한 태도ko
dc.subjectAttitude to science classko
dc.subject과학 학습 환경에 대한 인식ko
dc.subjectPerception of classroom learning environmentko
dc.subject자아 효능감ko
dc.subjectSelf-efficacyko
dc.title중학교 과학에서 소집단 구성을 달리한 협동 학습의 학습자의 수준에 따른 효과ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department과학교육과 생물전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share