Publications
Detailed Information
정보통신기술(ICT) 활용 교육이 과학·기술·사회(STS) 관계에 대한 학생들의 인식에 미치는 영향 : 고등학교 과학 `탐구` 단원을 중심으로
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 김희백
- Issue Date
- 2004
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 정보통신기술(ICT) 활용 교육 ; Information communication and technology (ict)-based instructional material ; 과학·기술 사회와의 관계에 대한 인식 ; Students`` view on sts ; 과학 학습 환경에 대한 인식 ; Students`` recognition of science learning environment. students`` attitude of science calss ; 과학 수업에 대한 태도
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 생물전공,2004.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000055659
https://hdl.handle.net/10371/28086
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.