Publications
Detailed Information
모바일 環境에서 相互作用性의 構成要因이 購買意圖에 미치는 影響에 關한 硏究 : 유비쿼터스 접속성과 상황기반 제공성의 직접적 영향을 중심으로 : (The)Effects of components of interactivity on purchase intentions in mobile environments : focused on the direct effects of ubiquitous connectivity and contextual offer
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 임종원 | - |
dc.contributor.author | 이태민 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-14T15:32:09Z | - |
dc.date.available | 2010-01-14T15:32:09Z | - |
dc.date.copyright | 2003. | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000059960 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/30153 | - |
dc.description | 학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :경영학과 경영학전공,2003. | ko |
dc.format.extent | xv, 243 p. | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 모바일 환경 | ko |
dc.subject | Mobile environment | ko |
dc.subject | 모바일 상거래 | ko |
dc.subject | Mobile commerce | ko |
dc.subject | 모바일 마케팅 | ko |
dc.subject | Mobile marketing | ko |
dc.subject | 모바일 인터넷 | ko |
dc.subject | Mobile internet | ko |
dc.subject | 상호작용성 | ko |
dc.subject | Interactivity | ko |
dc.subject | 다차원적 구성요인 | ko |
dc.subject | Multidimensional component | ko |
dc.subject | 구매의도 | ko |
dc.subject | Purchase intention | ko |
dc.subject | 사용자 통제성 | ko |
dc.subject | User control | ko |
dc.subject | 반응성 | ko |
dc.subject | Responsiveness | ko |
dc.subject | 개인화 | ko |
dc.subject | Personalization | ko |
dc.subject | 연결성 | ko |
dc.subject | Connectedness | ko |
dc.subject | 유비쿼터스 접속성 | ko |
dc.subject | Ubiquitous connectivity | ko |
dc.subject | 상황기반 제공성 | ko |
dc.subject | Contextual offer | ko |
dc.subject | 유비쿼터스 네트워크 | ko |
dc.subject | Ubiquitous network | ko |
dc.subject | 신뢰 | ko |
dc.subject | Trust | ko |
dc.subject | 관계몰입 | ko |
dc.subject | Commitment | ko |
dc.subject | 관계 마케팅 | ko |
dc.subject | Relationship marketing | ko |
dc.subject | 마케팅 커뮤니케이션 | ko |
dc.subject | Marketing communication | ko |
dc.subject | 온라인 환경 | ko |
dc.subject | Online environment | ko |
dc.subject | 인터넷 마케팅 | ko |
dc.subject | Internet marketing | ko |
dc.subject | 간접 반응 상호작용성 | ko |
dc.subject | Indirect response interactivity | ko |
dc.subject | 직접 반응 상호작용성 | ko |
dc.subject | Direct response interactivity | ko |
dc.subject | 모바일 인터넷 숙련도 | ko |
dc.subject | Mobile internet skill | ko |
dc.title | 모바일 環境에서 相互作用性의 構成要因이 購買意圖에 미치는 影響에 關한 硏究 : 유비쿼터스 접속성과 상황기반 제공성의 직접적 영향을 중심으로 | ko |
dc.title.alternative | (The)Effects of components of interactivity on purchase intentions in mobile environments : focused on the direct effects of ubiquitous connectivity and contextual offer | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 경영학과 경영학전공 | - |
dc.description.degree | Doctor | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.