Publications

Detailed Information

교사 피드백 유형이 학생의 영어작문 수정에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor김진완-
dc.contributor.author조윤희-
dc.date.accessioned2010-01-21T23:57:53Z-
dc.date.available2010-01-21T23:57:53Z-
dc.date.copyright2008.-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000042445kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/41739-
dc.description학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :외국어교육과(영어전공),2008. 8.ko
dc.format.extentix, 100p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject과정중심 쓰기ko
dc.subjectprocess-oriented writingko
dc.subject교사의 피드백 패턴ko
dc.subjectteacher’s feedback patternko
dc.subject학생 수정ko
dc.subjectstudents’ revisionko
dc.subjectEFL 교실ko
dc.subjectEFL classko
dc.title교사 피드백 유형이 학생의 영어작문 수정에 미치는 영향ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department외국어교육과(영어전공)-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share