Browse

사회과 교사의 수업성찰 영역에 대한 차별적 인식에 관한 연구

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor이미나-
dc.contributor.author이봉민-
dc.date.accessioned2010-01-22T06:44:32Z-
dc.date.available2010-01-22T06:44:32Z-
dc.date.copyright2004.-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000056275kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/42698-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :사회교육과 일반사회전공,2004.ko
dc.format.extentⅷ, 75 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject성찰적 실행ko
dc.subjectreflective practiceko
dc.subject교육과정ko
dc.subjectcurriculumko
dc.subject수업성찰ko
dc.subjectreflective teachingko
dc.subject예비교사ko
dc.subjectreflection on teachingko
dc.subject경력교사ko
dc.subjectstudent teacherko
dc.subject다변량분석ko
dc.subjectexperienced teacherko
dc.subjectMANOVAko
dc.title사회과 교사의 수업성찰 영역에 대한 차별적 인식에 관한 연구ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department사회교육과 일반사회전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Social Studies Education (사회교육과)Theses (Master's Degree_사회교육과)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse