Publications

Detailed Information

Integrated Marketing Approach의 合理性에 關한 一論據 - 마케팅 硏究方法論에 대한 一試論 - : Integrated Marketing Approach의 合理性에 關한 一論據 : 마케팅 硏究方法論에 대한 一試論

DC Field Value Language
dc.contributor.author金元銖-
dc.date.accessioned2010-03-31-
dc.date.available2010-03-31-
dc.date.issued1963-03-
dc.identifier.citation경제논집, Vol.2 No.1, pp. 6-18-
dc.identifier.issn1738-1150-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/62146-
dc.language.isoko-
dc.publisher서울대학교 경제연구소-
dc.titleIntegrated Marketing Approach의 合理性에 關한 一論據 - 마케팅 硏究方法論에 대한 一試論 --
dc.title.alternativeIntegrated Marketing Approach의 合理性에 關한 一論據 : 마케팅 硏究方法論에 대한 一試論-
dc.typeSNU Journal-
dc.contributor.AlternativeAuthor김원수-
dc.citation.journaltitle경제논집-
dc.citation.endpage18-
dc.citation.number1-
dc.citation.pages6-18-
dc.citation.startpage6-
dc.citation.volume2-
Appears in Collections:
Files in This Item:

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share