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College of Business Administration/Business School (경영대학/대학원)
Dept. of Business Administration (경영학과)
Theses (Master's Degree_경영학과)
Customers reaction to price increase: improving customers fairness and value perceptions through partitioned price presentation : 가격 인상 시 분할 가격 제시가 가격 공정성 지각의 향상에 미치는 영향에 관한 연구
- Authors
- Advisor
- 주우진
- Issue Date
- 2010
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 분할 가격 ; partitioned price ; 가격 공정성 ; perceived price fairness ; 지각된 가치 ; perceived value ; 가격 인상 ; price increase ; 비용의 정렬성 ; alignable cost ; nonalignable cost
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :경영학과(마케팅전공),2010.2.
- Language
- English
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000033012
https://hdl.handle.net/10371/64367
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