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소비자의 모바일 광고 수용과정과 잠재적 피해요인에 관한 연구 : A Study on Consumers Acceptance Process of Mobile Advertising and Potential Damage Factors
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 여정성 | - |
dc.contributor.author | 남기화 | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-10T03:43:42Z | - |
dc.date.available | 2019-07-10T03:43:42Z | - |
dc.date.issued | 2011-02 | - |
dc.identifier.other | 000000028895 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/158728 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000028895 | ko_KR |
dc.description | 학위논문 (박사)-- 서울대학교 대학원 : 소비자학과, 2011.2. 여정성. | - |
dc.format.extent | xiii, 213 p. | - |
dc.language.iso | kor | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | - |
dc.subject | 소비자의 모바일 광고 수용과정 | - |
dc.subject | 노출통제 단계 | - |
dc.subject | 접속선택 단계 | - |
dc.subject | 정보처리 단계 | - |
dc.subject | 잠재적 피해요인 | - |
dc.subject | 모바일 광고규제 | - |
dc.subject | consumers acceptance process of mobile advertising | - |
dc.subject | exposure control step | - |
dc.subject | access selection step | - |
dc.subject | information processing step | - |
dc.subject | potential damage factors | - |
dc.subject | mobile advertising regulation | - |
dc.title | 소비자의 모바일 광고 수용과정과 잠재적 피해요인에 관한 연구 | - |
dc.title.alternative | A Study on Consumers Acceptance Process of Mobile Advertising and Potential Damage Factors | - |
dc.type | Thesis | - |
dc.type | Dissertation | - |
dc.description.degree | Doctor | - |
dc.contributor.affiliation | 소비자학과 | - |
dc.date.awarded | 2011-02 | - |
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