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패션제품에 대한 국가이미지의 동태적 효과 모델 : The Dynamic Effect Model of Country Image on Consumer Evaluation of Fashion Product
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이유리 | - |
dc.contributor.author | 최윤정 | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-10T03:55:21Z | - |
dc.date.available | 2019-07-10T03:55:21Z | - |
dc.date.issued | 2011-02 | - |
dc.identifier.other | 000000028893 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/158833 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000028893 | ko_KR |
dc.description | 학위논문 (박사)-- 서울대학교 대학원 : 의류학과, 2011.2. 이유리. | - |
dc.format.extent | xii, 213 p. | - |
dc.language.iso | kor | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | - |
dc.subject | 일반적 국가이미지 | - |
dc.subject | 제품 국가이미지 | - |
dc.subject | 제품 태도 | - |
dc.subject | 문화적 근접성 | - |
dc.subject | 국가이미지의 정태적 효과 | - |
dc.subject | 국가이미지의 동태적 효과 | - |
dc.subject | Country image | - |
dc.subject | Country-product image | - |
dc.subject | Product attitude | - |
dc.subject | Cultural proximity | - |
dc.subject | Static effect of country image | - |
dc.subject | Dynamic effect of country image | - |
dc.title | 패션제품에 대한 국가이미지의 동태적 효과 모델 | - |
dc.title.alternative | The Dynamic Effect Model of Country Image on Consumer Evaluation of Fashion Product | - |
dc.type | Thesis | - |
dc.type | Dissertation | - |
dc.description.degree | Doctor | - |
dc.contributor.affiliation | 의류학과 | - |
dc.date.awarded | 2011-02 | - |
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