Browse

‘대학 글쓰기의 정체성’과 ‘글쓰기 교육의 방향’ 모색: 서울대학교 교과목의 사례를 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.author노연숙-
dc.date.accessioned2020-01-31T06:07:23Z-
dc.date.available2020-01-31T06:07:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation관악어문연구, Vol. 42 pp. 259-295-
dc.identifier.other14-4100025-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10371/164163-
dc.language.isoko-
dc.publisher서울대학교 국어국문학과-
dc.title‘대학 글쓰기의 정체성’과 ‘글쓰기 교육의 방향’ 모색: 서울대학교 교과목의 사례를 중심으로-
dc.typeSNU Journal-
dc.citation.journaltitle관악어문연구-
dc.citation.endpage295-
dc.citation.number2017-
dc.citation.pages259-295-
dc.citation.startpage259-
Appears in Collections:
College of Humanities (인문대학)Korean Language and Literature (국어국문학과)관악어문연구관악어문연구 제42집 (2017)
Files in This Item:
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse