Publications

Detailed Information

범주 유창성 과제로 평가한 한국 노인들의 의미 지식 구조 : 문식성과 교육 효과

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor최진영-
dc.contributor.author사수연-
dc.date.accessioned2009-12-22T06:25:52Z-
dc.date.available2009-12-22T06:25:52Z-
dc.date.copyright2008.-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000040636kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/21906-
dc.description학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :심리학과,2008.2ko
dc.format.extentv, 70 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject범주 유창성 과제ko
dc.subjectCategory Fluency Testko
dc.subject언어적 개념 형성ko
dc.subjectVerbal Concept formationko
dc.subject의미 지식 구조ko
dc.subjectSemantic Structureko
dc.subject문식성과 교육 효과ko
dc.subjectEffects of Illiteracy and Educationko
dc.title범주 유창성 과제로 평가한 한국 노인들의 의미 지식 구조 : 문식성과 교육 효과ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department심리학과-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share