Publications

Detailed Information

유희적 감성개념을 활용한 화장품 브랜드 아이덴티티에 관한 연구

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor양승춘-
dc.contributor.author김연수-
dc.date.accessioned2009-12-31-
dc.date.available2009-12-31-
dc.date.copyright2006.-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000048020kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/23798-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :디자인학부 시각디자인전공,2006.ko
dc.format.extent90 장ko
dc.language.isoko-
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject감성 디자인ko
dc.subjectKidultko
dc.subject감성 마케팅ko
dc.subjectBrand Identityko
dc.subject브랜드 아이덴티티ko
dc.subjectCosmetic Brandko
dc.subject유희성ko
dc.subjectFun Sensibilityko
dc.subject키덜트ko
dc.subject화장품ko
dc.title유희적 감성개념을 활용한 화장품 브랜드 아이덴티티에 관한 연구ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department디자인학부 시각디자인전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share