Publications

Detailed Information

정보통신기술(ICT) 활용 교육이 과학·기술·사회(STS) 관계에 대한 학생들의 인식에 미치는 영향 : 고등학교 과학 `탐구` 단원을 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor김희백-
dc.contributor.author오혜란-
dc.date.accessioned2010-01-07T04:31:10Z-
dc.date.available2010-01-07T04:31:10Z-
dc.date.copyright2004.-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000055659kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/28086-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 생물전공,2004.ko
dc.format.extentvii, 75 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject정보통신기술(ICT) 활용 교육ko
dc.subjectInformation communication and technology (ict)-based instructional materialko
dc.subject과학·기술 사회와의 관계에 대한 인식ko
dc.subjectStudents`` view on stsko
dc.subject과학 학습 환경에 대한 인식ko
dc.subjectStudents`` recognition of science learning environment. students`` attitude of science calssko
dc.subject과학 수업에 대한 태도ko
dc.title정보통신기술(ICT) 활용 교육이 과학·기술·사회(STS) 관계에 대한 학생들의 인식에 미치는 영향 : 고등학교 과학 `탐구` 단원을 중심으로ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department과학교육과 생물전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share