SHERP

비유를 사용한 화학 개념 학습에서 학생들의 대응 오류와 개념 이해도의 관계

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Authors
신은주
Advisor
노태희
Issue Date
2006
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
비유analogy대응 오류mapping error개념 이해도conceptual understanding화학 개념chemistry concept
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과(화학전공),2006.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000049566

http://hdl.handle.net/10371/28282
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Science Education (과학교육과)Chemistry (화학전공)Theses (Master's Degree_화학전공)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse