Publications

Detailed Information

가상공간의 소비문화적 특성에 관한 연구 : 인터넷 방송을 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor김난도-
dc.contributor.author윤정아-
dc.date.accessioned2010-01-15T02:27:09Z-
dc.date.available2010-01-15T02:27:09Z-
dc.date.copyright2001.-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000065506kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/30285-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :소비자학과,2001.ko
dc.format.extentvii, 108 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject소비문화ko
dc.subject문화생산에 있어서의 참여욕구ko
dc.subject문화소비에 있어서의 차별욕구ko
dc.subject인터넷방송ko
dc.subject가상공간 문화ko
dc.subjectconsumer cultureko
dc.subjectwebcastingko
dc.subjecta participational desire in culture productionko
dc.subjecta distinctive desire in culture consumptionko
dc.subjectthe culture of virtual realityko
dc.title가상공간의 소비문화적 특성에 관한 연구 : 인터넷 방송을 중심으로ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department소비자학과-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share