Publications

Detailed Information

입력 강화 유형과 학습자의 규칙 인식이 한국 고등학생의 영어 문법 학습에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor김진완-
dc.contributor.author김은영-
dc.date.accessioned2010-01-15T05:33:34Z-
dc.date.available2010-01-15T05:33:34Z-
dc.date.copyright2001.-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000065347kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/31522-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :외국어교육과 영어전공,2001.ko
dc.format.extentx, 133 장ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject명시적 규칙 제시ko
dc.subject시각적 단서 제시ko
dc.subject규칙 인식ko
dc.subject입력 강화ko
dc.subjectinput enhancementko
dc.subjectexplicit rule presentationko
dc.subjectvisual input enhancementko
dc.subjectrule awarenessko
dc.title입력 강화 유형과 학습자의 규칙 인식이 한국 고등학생의 영어 문법 학습에 미치는 영향ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department외국어교육과 영어전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share