SHERP

배너광고 디자인에서 브랜드 요소가 배너클릭의향율에 미치는 영향에 관한 연구 : 브랜드 친숙성(brand familiarity) 및 인터넷 경험(internet experience)을 중심으로

Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Authors
원정림
Advisor
김병도
Issue Date
2002
Publisher
서울대학교 대학원
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :경영학과 경영학전공,2002.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000060428

http://hdl.handle.net/10371/33257
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Business Administration/Business School (경영대학/대학원)Dept. of Business Administration (경영학과)Theses (Master's Degree_경영학과)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse