Publications
Detailed Information
교사 피드백 유형이 학생의 영어작문 수정에 미치는 영향
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 김진완
- Issue Date
- 2008
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 과정중심 쓰기 ; process-oriented writing ; 교사의 피드백 패턴 ; teacher’s feedback pattern ; 학생 수정 ; students’ revision ; EFL 교실 ; EFL class
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :외국어교육과(영어전공),2008. 8.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000042445
https://hdl.handle.net/10371/41739
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.