Publications

Detailed Information

지리적 정보의 제시 순서에 따른 학습자 흥미도 및 학습 효과의 차이에 관한 연구 : 중학교 지역지리 단원을 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor유재명-
dc.contributor.author이영경-
dc.date.accessioned2010-01-22T01:14:09Z-
dc.date.available2010-01-22T01:14:09Z-
dc.date.copyright2006.-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000048119kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/42066-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :사회교육과 지리전공,2006.ko
dc.format.extentvi, 62 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject제시 순서ko
dc.subjectSequence of presentationko
dc.subject인과관계ko
dc.subjectcausal relationshipko
dc.subject지역지리 교육ko
dc.subjectregional geography educationko
dc.subject학습자 흥미도ko
dc.subjectlearners` interestko
dc.title지리적 정보의 제시 순서에 따른 학습자 흥미도 및 학습 효과의 차이에 관한 연구 : 중학교 지역지리 단원을 중심으로ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department사회교육과 지리전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share