Publications

Detailed Information

컴퓨터식 문제풀이학습의 피드백 유형이 학업성취도에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor백순근-
dc.contributor.author정원우-
dc.date.accessioned2010-01-22T08:46:43Z-
dc.date.available2010-01-22T08:46:43Z-
dc.date.copyright2006.-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000048060kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/42975-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :교육학과 교육학전공,2006.ko
dc.format.extentv, 106 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject컴퓨터식 문제풀이학습ko
dc.subjectLearning with computerized testko
dc.subject피드백ko
dc.subjectfeedbackko
dc.subject일제식 피드백 유형ko
dc.subjectIntegrative feedback typeko
dc.subject개별식 피드백 유형ko
dc.subjectDifferentiated feedback typeko
dc.subject학업성취도ko
dc.subjectAcademic achievementko
dc.title컴퓨터식 문제풀이학습의 피드백 유형이 학업성취도에 미치는 영향ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department교육학과 교육학전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share