Publications

Detailed Information

교실 수업에서 안내된 상호 질문 활동이 중학생의 힘 관련 단원 학습에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor박승재-
dc.contributor.author박은주-
dc.date.accessioned2010-02-04T06:12:40Z-
dc.date.available2010-02-04T06:12:40Z-
dc.date.copyright1998.-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.urihttp://library.snu.ac.kr/search/DetailView.ax?sid=1&cid=0000757596kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/49814-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 물리전공,1998.ko
dc.format.extentvi, 75 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.title교실 수업에서 안내된 상호 질문 활동이 중학생의 힘 관련 단원 학습에 미치는 영향ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department과학교육과 물리전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share