Browse
S-Space
College of Education (사범대학)
Program in Special Education (협동과정-특수교육전공)
Theses (Master's Degree_협동과정-특수교육전공)
Readers Theater 프로그램이 읽기저성취 아동의 읽기유창성과 읽기이해에 미치는 영향
- Authors
- Advisor
- 김동일
- Issue Date
- 2008
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- RT프로그램 ; Readers Theater ; 읽기유창성 ; reading fluency ; 읽기이해 ; reading comprehension ; 반복읽기 ; story retell ; BASA검사 ; BASA : reading test
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :협동과정 특수교육전공,2008.2
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000040045
https://hdl.handle.net/10371/60849
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.