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스포츠 중계에서 가상광고 효과에 관한 연구 : (The) study for effect of virtual advertisements in sports live program
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이유재 | - |
dc.contributor.author | 김세의 | - |
dc.date.accessioned | 2010-05-07 | - |
dc.date.available | 2010-05-07 | - |
dc.date.copyright | 2010 | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000032965 | kog |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/64414 | - |
dc.description | 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :경영학과(마케팅전공),2010.2. | ko |
dc.format.extent | 141장 | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 가상 광고 | ko |
dc.subject | virtual advertisements | ko |
dc.subject | 노출 시점 | ko |
dc.subject | the moment of being exposed | ko |
dc.subject | 자극의 강도 | ko |
dc.subject | the intensity of stimulation | ko |
dc.subject | 시선의 경로 | ko |
dc.subject | the route of one’s eyes | ko |
dc.subject | 광고 효과 | ko |
dc.subject | ads effects | ko |
dc.subject | 광고 주의도 | ko |
dc.subject | advertisers’ intention | ko |
dc.subject | 애국심 | ko |
dc.subject | patriotism | ko |
dc.subject | 노출 위치 | ko |
dc.title | 스포츠 중계에서 가상광고 효과에 관한 연구 | ko |
dc.title.alternative | (The) study for effect of virtual advertisements in sports live program | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 경영학과(마케팅전공) | - |
dc.description.degree | Master | ko |
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