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(A) cost model and customer satisfaction model for composite software services : 통합 소프트웨어 서비스의 비용모형 및 고객만족모형
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- Authors
- Advisor
- Altmann, Jorn
- Issue Date
- 2010
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 고객만족 ; Customer satisfaction ; 서비스 통합 ; service composition ; 서비스 분리 ; service decomposition ; 사용자 요구 ; user requirements ; 비용모형 ; cost model ; 통합 서비스 ; composite services ; 기업 서비스 ; business services ; 기업 서비스 구성 요소 ; business service components and business process ; 업무 절차 ; utility ; 효용 ; profit ; 이윤 ; social welfare maximization. ; 사회적 후생 극대화
- Description
- Thesis(masters) --서울대학교 대학원 :협동과정 기술경영·경제·정책전공,2010.2.
- Language
- English
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000033633
https://hdl.handle.net/10371/64813
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