Publications
Detailed Information
소비자들의 소비 선택이 신제품 선호도에 미치는 영향 : 신규 융합형 방송서비스를 중심으로 : (The) influence of consumers consume patterns on new product preference : focused on the new convergence broadcasting service
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이종수 | - |
dc.contributor.author | 김지연 | - |
dc.date.accessioned | 2010-05-10T03:46:08Z | - |
dc.date.available | 2010-05-10T03:46:08Z | - |
dc.date.copyright | 2010 | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000033624 | kog |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/64822 | - |
dc.description | 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :협동과정 기술경영·경제·정책전공,2010.2. | ko |
dc.format.extent | 7, 76장 | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | IPTV | ko |
dc.subject | IPTV | ko |
dc.subject | 신제품 선호도 분석 | ko |
dc.subject | New product preference analysis | ko |
dc.subject | 다항 프로빗 모형 | ko |
dc.subject | Multinomial probit model | ko |
dc.subject | 토빗 모형 | ko |
dc.subject | Tobit model | ko |
dc.title | 소비자들의 소비 선택이 신제품 선호도에 미치는 영향 : 신규 융합형 방송서비스를 중심으로 | ko |
dc.title.alternative | (The) influence of consumers consume patterns on new product preference : focused on the new convergence broadcasting service | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 협동과정 기술경영·경제·정책전공 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.