Publications

Detailed Information

안내된 토의 활동이 고등학교 학생의 힘과 운동에 대한 개념 변화에 주는 역할 : The Role of guided discussion activity on high school students` conceptual change about force and motion

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor박승재-
dc.contributor.author김명환-
dc.date.accessioned2010-05-14T07:12:56Z-
dc.date.available2010-05-14T07:12:56Z-
dc.date.copyright1995.-
dc.date.issued1995-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000085099kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/66161-
dc.description학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :과학교육과,1995.ko
dc.format.extentxi, 182 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject힘과 운동ko
dc.subject개념 변화ko
dc.subject안내된 토의 활동ko
dc.subject논리적 사고력ko
dc.subject이질 토의 집단ko
dc.title안내된 토의 활동이 고등학교 학생의 힘과 운동에 대한 개념 변화에 주는 역할ko
dc.title.alternativeThe Role of guided discussion activity on high school students` conceptual change about force and motionko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department과학교육과-
dc.description.degreeDoctorko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share