Publications
Detailed Information
(The) use of segmentation to match consumer expectation on service quality with product design : 고객의 서비스품질 기대치를 통한 군집화 기법을 접목한 제품 디자인 개발 : 자동차 털레매틱스 산업을 통한 고찰
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 오정석
- Major
- 경영학과 생산관리 전공
- Issue Date
- 2011-08
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 자동차 텔레매틱스 ; 고객군집화 ; 서비스 품질 ; 제품 디자인 ; automotive telematics ; segmentation ; service quality ; product design ; marketing-operations interface
- Description
- 학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 경영학과 생산관리 전공, 2011.8. 오정석.
- Language
- eng
- URI
- https://hdl.handle.net/10371/156990
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000031455
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.