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(The) effect of KKotMinam decorative model in cosmetics advertisement on consumers' evaluation of advertisement effectiveness : 화장품 광고 시장에서 광고 효과에 대한 소비자의 평가에 꽃미남인 이쁜 남성 모델 활용의 효과
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 김재일 | - |
dc.contributor.author | Widya Paramita | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-09T15:20:41Z | - |
dc.date.available | 2019-07-09T15:20:41Z | - |
dc.date.issued | 2011-08 | - |
dc.identifier.other | 000000031480 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/157003 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000031480 | ko_KR |
dc.description | 학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 경영학과(마케팅 전공), 2011.8. 김재일. | - |
dc.format.extent | 58장 | - |
dc.language.iso | eng | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | - |
dc.subject | Hofstedes Cultural Dimensions | - |
dc.subject | Religiosity | - |
dc.subject | Kkot Minam | - |
dc.subject | Korean Wave | - |
dc.subject | Advertisement Evaluation | - |
dc.title | (The) effect of KKotMinam decorative model in cosmetics advertisement on consumers' evaluation of advertisement effectiveness | - |
dc.title.alternative | 화장품 광고 시장에서 광고 효과에 대한 소비자의 평가에 꽃미남인 이쁜 남성 모델 활용의 효과 | - |
dc.type | Thesis | - |
dc.type | Dissertation | - |
dc.description.degree | Master | - |
dc.contributor.affiliation | 경영학과(마케팅 전공) | - |
dc.date.awarded | 2011-08 | - |
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