Publications
Detailed Information
家庭用TVゲ-ム産業の事業システムの競爭樣相分析 : 일본 가정용 게임 산업의 사업시스템 간 경쟁양상분석 : 닌텐도와 소니컴퓨터엔터테인먼트사례를 중심으로
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 김현철 | - |
dc.contributor.author | 조현정 | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-09T15:52:41Z | - |
dc.date.available | 2019-07-09T15:52:41Z | - |
dc.date.issued | 2011-02 | - |
dc.identifier.other | 000000030579 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/157290 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000030579 | ko_KR |
dc.description | 학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 국제학과(국제지역학전공), 2011.2. 김현철. | - |
dc.format.extent | vii, 64 leaves | - |
dc.language.iso | ja | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | - |
dc.subject | 닌텐도 | - |
dc.subject | 소니컴퓨터엔터테인먼트 | - |
dc.subject | 비즈니스 모델 | - |
dc.subject | 사업시스템 | - |
dc.subject | 게임 산업 | - |
dc.subject | 任天堂、ソニ-コンピュ-タエンタテインメント、事業システム、ビジネスモデル、日本家庭用ゲ-ム産業 | - |
dc.title | 家庭用TVゲ-ム産業の事業システムの競爭樣相分析 | - |
dc.title.alternative | 일본 가정용 게임 산업의 사업시스템 간 경쟁양상분석 : 닌텐도와 소니컴퓨터엔터테인먼트사례를 중심으로 | - |
dc.type | Thesis | - |
dc.type | Dissertation | - |
dc.description.degree | Master | - |
dc.contributor.affiliation | 국제학과(국제지역학전공) | - |
dc.date.awarded | 2011-02 | - |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.