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패션유통기업의 전략적(CSR)활동에 대한 연구 : Effect of fashion retailer's strategic CSR activity
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- Authors
- Advisor
- 이유리
- Major
- 의류학과
- Issue Date
- 2011-02
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 기업의 사회적 책임(CSR) ; 기업의 사회적 무책임(CSIR) ; 위기커뮤니케이션 ; 기대불일치 ; 배신감 ; 용서 ; 복수욕구 ; 회피욕구 ; Corporate social responsibility(CSR) ; Corporate social irresponsibility(CSIR) ; Crisis communication ; Expectancy disconfirmation theory ; Betrayal ; Forgiveness ; Desire for revenge ; Desire for avoidance
- Description
- 학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 의류학과, 2011.2. 이유리.
- Language
- kor
- URI
- https://hdl.handle.net/10371/158288
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000029660
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