Browse

소비자행복의 개념과 그 영향요인의 구조: 소유와 경험을 중심으로

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors
전미영
Advisor
김난도
Major
소비자학과
Issue Date
2011-02
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
행복소비자행복경험으로서의 소비소유로서의 소비소비자행복의 영향요인통합적 방법론HappinessConsumer HappinessExperiential PurchaseMaterialistic PurchaseAntecedents of HappinessMixed Methodology
Description
학위논문 (박사)-- 서울대학교 대학원 : 소비자학과, 2011.2. 김난도.
Language
kor
URI
https://hdl.handle.net/10371/158729

http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000028896
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Human Ecology (생활과학대학)Dept. of Consumer Science (소비자학과)Theses (Ph.D. / Sc.D._소비자학과)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse